Kaj se skriva v mreži?
Z izmišljeno zgodbico otroci spoznajo delovanje računalniških škratov, ki prižigajo (1) in ugašajo (0) lučke.
Z izmišljeno zgodbico otroci spoznajo delovanje računalniških škratov, ki prižigajo (1) in ugašajo (0) lučke.
Otrok spoznava, kako lahko zbira in shranjuje vse podatke okoli nas. Podatke lahko preštejemo, narišemo, prikažemo, da jih ne pozabimo.
Otroci skozi igro ugotovijo pojem in pomen programiranja računalnika oz. robota.
Otroci skozi igro ugotovijo, iz česa so robotki sestavljeni (procesorji, diode, žice, lučke, plošče, konektorji).
Otrok se v igra prilagojeno igro „Tri v vrsto“ na veliki 3×3 mreži, kjer skozi gibanje razvija logično razmišljanje, timsko sodelovanje in prostorsko zavedanje.
Otroci usmerijo metulje glede na smer puščice, ki je postavljena ob njih. Ko metulje usmerijo po puščicah, primerjajo njihovo smer s cvetlico na drugi strani mize.
Otroci po 5 x 7 mreži vodijo robota v paru, tako da eden izmed otrok daje navodila oz. ukaze robotu, ki ga nato premika soigralec.
V dejavnosti otroci razvrščajo avtomobilčke, glede na dve lastnosti, barvo in smer vožnje.
Čistilna akcija, kjer otroci uporabijo odločitveno drevo za določitev kraja pobiranja odpadkov.
Otroci so s pomočjo slikovnega gradiva prepoznavali in razvrščali prevozna sredstva glede na okolje, v katerem se premikajo.