O PROJEKTU
Projekt RINko se osredotoča na razvoj in implementacijo temeljnih znanj računalništva in informatike (RIN) v predšolski vzgoji.
V današnji digitalni družbi je ključno, da že najmlajši otroci pridobijo osnovna digitalna znanja in kompetence, ki so nujne za uspešno delovanje v sodobnem svetu. Projekt naslavlja razvoj prilagojenih didaktičnih pristopov in gradiv, ki bodo omogočila zgodnje uvajanje digitalnih kompetenc že v predšolskem obdobju.
Cilji projekta
- dvig temeljnih znanj RIN pri otrocih v vrtcih
- razvoj in implementacija inovativnih pedagoških strategij za poučevanje RIN
- usposabljanje vzgojiteljev za učinkovito poučevanje RIN
- ustvarjanje kakovostnih didaktičnih enot (t. i. učnih scenarijev) in gradiv, ki bodo dostopna tudi po zaključku projekta,
- spodbujanje sodelovanja in izmenjave dobrih praks med vzgojno-izobraževalnimi zavodi (VIZ)

RINKO ZDRUŽUJE
Inovacij ne poganja tehnologija, ampak miselni proces, ki jo ustvarja.
Predšolski otroci ne potrebujejo zaslonov za razvijanje temeljnih znanj računalništva in informatike – potrebujejo priložnosti, da na njim naraven način skozi igro, raziskovanje, preizkušanje in uporabo konkretnih materialov iz sveta okoli njih odkrivajo zakonitosti tega področja.

Projekt RINKO v predšolsko vzgojo poleg vodenih dejavnosti uvaja tudi didaktične materiale za samostojno igro, raziskovanje in preizkušanje idej. S stalnim dostopom do teh materialov otroci v svojem ritmu razvijajo razumevanje temeljnih konceptov računalništva in informatike, prepoznavajo vzorce, krepijo logično in algoritmično mišljenje ter skozi lastne izkušnje odkrivajo, kako stvari delujejo.
Številne vsakdanje dejavnosti v vrtcu, kot so razvrščanje predmetov, prepoznavanje vzorcev, sledenje zaporedjem in iskanje rešitev, naravno razvijajo temeljna znanja in veščine, povezane z računalništvom in informatiko. Projekt RINKO te dejavnosti osvetljuje z nove perspektive ter vzgojitelje spodbuja, da jih zavestno krepijo in nadgrajujejo.