Robot in ločevanje odpadkov
Otroci po 5 x 7 mreži vodijo robota v paru, tako da eden izmed otrok daje navodila oz. ukaze robotu, ki ga nato premika soigralec.
Otroci po 5 x 7 mreži vodijo robota v paru, tako da eden izmed otrok daje navodila oz. ukaze robotu, ki ga nato premika soigralec.
Otrok si nadene krila in se vživi v vlogo metulja, ki išče pot do cvetlice. Pot do cvetlice vodi čez taktilne plošče različnih barv in reliefov.
En otrok skače iz obroča v obroč, drugi pa ga s postavljanjem puščic ob obroč usmerja, v katero smer se bo med skokom obrnil. Ko prideta do konca obročev, zamenjata vlogi.
Otroci se igrajo z baterijskimi svetilkami in sledijo načrtu z binarno kodo (0 in 1). Tako kodo berejo in predstavljajo.
Otroci se igrajo s čebelico Bee-Bot. Učijo se ravnanja in programiranja robotka in ob tem spoznavajo značilnosti pomladi.
Otroci se preko podlog za gibalne motive joge seznanijo s primerom aplikacije. Podlogam so dodane puščice, znak za začetek in konec ter št. ponovitev z zanko.
V dejavnosti otroci razvrščajo avtomobilčke, glede na dve lastnosti, barvo in smer vožnje.
Otroci s pomočjo sličic, ki predstavljajo zvoke in telesne gibe, ustvarijo ritmični vzorec, ki ga izvedejo z lastnim telesom.
Otroci rišejo na mreže s polji vzorce kot računalniki (0 – nepobarvano in 1 – pobarvano).