Algoritmi in programiranje

Robot in ločevanje odpadkov

Otroci po 5 x 7 mreži vodijo robota v paru, tako da eden izmed otrok daje navodila oz. ukaze robotu, ki ga nato premika soigralec.

Metuljeva pot do cvetlice

Otrok si nadene krila in se vživi v vlogo metulja, ki išče pot do cvetlice. Pot do cvetlice vodi čez taktilne plošče različnih barv in reliefov.

Metuljev let

En otrok skače iz obroča v obroč, drugi pa ga s postavljanjem puščic ob obroč usmerja, v katero smer se bo med skokom obrnil. Ko prideta do konca obročev, zamenjata vlogi.

Smeri živali

Otroci postavljajo figure živalic na puščice in ob tem poimenujejo smeri.

Lučke

Otroci se igrajo z baterijskimi svetilkami in sledijo načrtu z binarno kodo (0 in 1). Tako kodo berejo in predstavljajo.

Aplikacija za jogo

Otroci se preko podlog za gibalne motive joge seznanijo s primerom aplikacije. Podlogam so dodane puščice, znak za začetek in konec ter št. ponovitev z zanko.

Prometni kaos

V dejavnosti otroci razvrščajo avtomobilčke, glede na dve lastnosti, barvo in smer vožnje.

Aplikacija “Telo v ritmu”

Otroci s pomočjo sličic, ki predstavljajo zvoke in telesne gibe, ustvarijo ritmični vzorec, ki ga izvedejo z lastnim telesom.

Scroll to Top