Robotek panda se predstavi
S pomočjo robotka se otroci urijo pri uporabi izrazov naprej, nazaj, levo, desno.
S pomočjo robotka se otroci urijo pri uporabi izrazov naprej, nazaj, levo, desno.
Z različico elementarne igre Semafor poskušamo otrokom na igriv način predstaviti osnovni koncept binarnih števil.
Otroci po poslušanju zgodbe »Zelo lačna gosenica« s pomočjo simbolnih ukazov (puščic) v labirintu (mreži) pomagajo gosenici, da doseže hrano v pravilnem vrstnem redu in se preobrazi v metulja.
Otroci skozi igro ugotovijo pojem in pomen programiranja računalnika oz. robota.
Otroci skozi igro ugotovijo, iz česa so robotki sestavljeni (procesorji, diode, žice, lučke, plošče, konektorji).
Otroci skozi igro ustvarjanja slik razumejo koncept prikazovanja slik (piksli). Otroci z uporabo binarnih kod raziskujejo in ustvarjajo vzorce.
Otroci oblačila razporedijo v pravilni vrstni red, pravilno zaporedje. Ob pripravi zaporedja poimenujejo posamezno oblačilo.
Otrok se v igra prilagojeno igro „Tri v vrsto“ na veliki 3×3 mreži, kjer skozi gibanje razvija logično razmišljanje, timsko sodelovanje in prostorsko zavedanje.
Otroci igrajo igro tri v vrsto na mreži 3×3. Namesto klasičnih žetonov otroci uporabljajo pvc lončke dveh barv (rdeče in modre).
Otroci usmerijo metulje glede na smer puščice, ki je postavljena ob njih. Ko metulje usmerijo po puščicah, primerjajo njihovo smer s cvetlico na drugi strani mize.